Bitmaster
Bitmaster to dynamiczna i kolorowa strzelanka typu twin-stick. Musisz niszczyć wrogów i zbierać power-upy, aby ulepszać broń. Balans gry zmienia się okresowo, co sprawia, że gra jest nieprzewidywalna i trudno w niej uzyskać wysoki wynik. Funkcje: - 100 fal wrogów - 8 broni - 13 umiejętności - 5 bohaterów do odblokowania - 20 rodzajów wrogów - 5 niegodziwych bossów - Tylko jedna droga ucieczki - Wiele czynników, które mogą sprawiać problemy ... lub ułatwiać grę!