BFF or Die
BFF or Die to przytulna jak i szalona kooperacyjna gra logiczna dla jednego do czterech graczy. Jako podróżujący w czasie kosmici, zostajesz wysłany na ryzykowną misję ratunkową na Ziemię! Wspólnie korzystaj z gadżetów, aby pokonać niebezpieczeństwo i przetrwać jako drużyna. Jako zespół podróżujących w czasie kosmitów musisz wyruszyć na dziwną planetę zwaną „Ziemią” w celu uratowania Orbees, tajemniczego gatunku, który wspomaga Cię budując dla Ciebie przydatne gadżety. Zdecyduj, kto będzie odpowiedzialny za każdy gadżet i połączcie swoje umiejętności, aby odkryć najlepszą strategie. Użyj sprytu, współpracy i siły przyjaźni aby przetrwać i nigdy nie zapomnij motta Akademii: „BFF or Die!” Zdecydowanie zalecamy granie w BFF or Die w trybie dla 2, 3 lub 4 graczy, ponieważ wtedy gra sięga szczytu zabawy. Jeśli kochasz gry w trybie couch co-op z przyjaciółmi i rodziną, to BFF or Die jest dla Ciebie. Mieszanka łamigłówek i gry akcji sprawi że czasem ostrożnie sie zastanowisz, a czasem panika da Ci kopa!