Beyond Eyes
Beyond Eyes to współczesna bajka o przyjaźni i odnajdywaniu w sobie odwagi. Odkrywając krok po kroku niesamowity świat, pokieruj małą dziewczynką Rae podczas podróży, która odmieni jej życie. Niechętnie opuszczająca swój rodzinny dom niewidoma dziewczynka jest zrozpaczona, kiedy znika jej kot Nani. Zbierając całą odwagę, Rae stawia czoło strachowi i wyrusza w świat, by odnaleźć swojego najlepszego przyjaciela.