Beyond a Steel Sky
Wyreżyserowana przez Charlesa Cecila (twórcę serii Broken Sword) i wysublimowana pod artystycznym kierownictwem Dave'a Gibbonsa (legendarnego projektanta Watchmen) gra Beyond a Steel Sky to nic innego jak długo oczekiwana kontynuacja wielkiego kultowego klasyka Beneath a Steel Sky. Wchodzisz w rolę Roberta Fostera... a po brutalnej agresji prowadzącej do porwania dziecka, przyrzekasz, że sprowadzisz je z powrotem całe i zdrowe. Ale doprowadzenie tego śledztwa do końca wymaga od Ciebie opuszczenia swojej społeczności żyjącej głęboko na jałowej pustyni i udanie się do Union City, jednego z ostatnich mega-miast spustoszonego świata nękanego morderczymi wojnami i kryzysem politycznym. Ta ufortyfikowana, nieprzenikniona i gigantyczna przestrzeń miejska jest utopią, w której ludzie żyją szczęśliwie pod władzą i ścisłym nadzorem życzliwej sztucznej inteligencji. Ale nigdy nie należy ufać pozorom... Sprytna mieszanka tragedii, humoru i cyberpunku, Beyond a Steel Sky zanurzy Cię w sercu narracyjnej architektury składającej się z ekscytujących łamigłówek, które tchną życie i energię w dynamiczny świat ewoluujący i reagujący zależnie od Twoich działań.