Besiege Console
Besiege to oparta na zasadach fizyki gra polegająca na konstruowaniu średniowiecznych machin oblężniczych i burzeniu potężnych fortec oraz spokojnych osad. Zbuduj machinę zdolną obracać w gruz młyny, roznosić w pył bataliony walecznych żołnierzy, przewozić cenne zasoby oraz bronić twoich dzieł przed armatami, łucznikami i wszelką inną bronią, którą dysponuje zdesperowany nieprzyjaciel. Stwórz molocha na kołach lub wzbij się niezdarnie w przestworza, by siać spustoszenie w miejscach, w których można zniszczyć wszystko. Celem gry jest podbicie każdego z królestw poprzez zdruzgotanie tamtejszych zamków, a także unicestwienie ludności i zwierząt w jak najbardziej kreatywny lub precyzyjny sposób.