Beholder Complete Edition
Jesteś zainstalowanym przez totalitarny rząd właścicielem domu. Musisz szpiegować, podglądać, podsłuchiwać oraz profilować lokatorów. Wszystko to, by upewnić się, że przestrzegają prawa, czyniąc państwo szczęśliwym. Każdy spiskujący przeciw ciągle zmieniającym się prawom państwa MUSI zostać zgłoszony. Zrobisz to? Akcja toczy się w dystopijnym świecie, gdzie prywatność nie istnieje, a państwo kontroluje każdy aspekt życia. Zdecyduj czy chcesz wspierać rząd lub przymknąć czasem oko. Każdy wybór ma konsekwencje, z którymi sam będziesz musiał sobie radzić. Beholder Complete Edition zawiera także zawartość do pobrania Blissful Sleep. Jest to scenariusz wprowadzający byłego właściciela, nowych lokatorów oraz historie.