Beagle Training Pack
„Beagle Training Pack” to ekscytujące rozszerzenie, które wzbogaca Twoje doświadczenie w grze, wprowadzając uroczą rasę Beagle, a także nowe wyzwania treningowe i dodatkowe elementy rozgrywki. Przygotuj się na rozszerzenie swojej przygody z jeszcze większą liczbą psich towarzyszy!