Battle Stations Blockade
Uzbrój wieżyczki artyleryjskie i wydawaj polecenia do ostrzału jako dowódca okrętu bojowego na wzburzonym morzu! Obejmij dowództwo nad okrętem bojowym i wyrusz na niezwykle ważną misję przechwycenia poufnych informacji wojskowych, niszcząc po drodze nowoczesne systemy uzbrojenia Twoich przeciwników! Battle System Blockade to emocjonujący, trójwymiarowy rail shooter w wokselowym stylu. Odbierz rozkazy i wyrusz na niebezpieczne wody, sterując parą obrotowych wież artyleryjskich, strzelaj do samolotów, niszcz łodzie i okręty bojowe, pozbywaj się min i spadochroniarzy oraz wielu innych zagrożeń! Ale uważaj na punkty życia! Każda z wież ma licznik uszkodzeń, który należy odnawiać, pozbywając się celów, w przeciwnym wypadku nie wykonasz misji. Wypełniaj zadania, aby wspiąć się w rankingu i odblokować lepsze bronie dla Twojego okrętu, dzięki czemu będziesz w stanie wstrzelić się jeszcze wyżej i osiągać lepsze wyniki. Operuj obiema wieżami samodzielnie lub połącz siły z przyjacielem w trybie kooperacji!