Battle Chasers: Nightwar
Battle Chasers: Nightwar to gra RPG inspirowana klasykami konsolowymi i kultowym komiksem z lat 90. Ruszaj do lochów, skorzystaj z turowego systemu walki w formacie JRPG i śledź ciekawą fabułę. Tradycyjna turowa walka z systemem przeładowania many i salwami bitewnymi. Odkryj świat usiany ukrytymi lochami, unikatowymi bossami i losowo pojawiającymi się przyjaciółmi oraz wrogami. Zorientowane na akcję, losowo generowane lochy, pełne pułapek, łamigłówek i sekretów. Skorzystaj z umiejętności każdego bohatera, aby przetrwać w lochach. Stwórz drużynę łowców przygód, wybierając trzech spośród sześciu dostępnych bohaterów pochodzących z serii komiksów Battle Chasers. Każdy z nich posiada unikatowe zdolności, atuty, przedmioty i umiejętności w lochach. Skorzystaj z zaawansowanego systemu wytwarzania, opartego o przeładowywanie składników, aby otrzymać epickie przedmioty! Bestsellerowy komiks Battle Chasers został wydany pod koniec lat 90. i szybko zyskał status kultowego wśród fanów.