Batman: The Telltale Series - The Complete Season (Episodes 1-5)
Wejdź w sfragmentowaną psychikę Bruce’a Wayne'a i odkryj daleko idące oraz mocne konsekwencje twoich wyborów jako Dark Knight. W tej zaciętej i pełnej przemocy nowej historii od nagradzanych twórców The Walking Dead – A Telltale Games Series, twoje odkrycia zrujnują świat Bruce’a Wayne'a oraz delikatną stabilność skorumpowanego Gotham City. Twoje czyny i wybory zadecydują o losie Batmana. Zawiera dostęp do pięciu odcinków (Odcinek 1. dostępny teraz, Odcinki 2-5 wkrótce) tej nowej serii od nagradzanego studia: Telltale Games.