Baseless
Baseless to wymagająca strzelanka z mechaniką skakania po planetach. Dzięki grawitacji w 360° przenoś się z planety na planetę, kreatywnie niszcząc po drodze swoich wrogów. Wykorzystaj każdą broń, ratuj uroczych przyjaciół i odkrywaj galaktykę, o którą warto powalczyć! Strzelanie = ruch! Rozpędź się po powierzchni planety, a potem wyceluj broń w ziemię, żeby wystrzelić się powietrze. Żeby przeżyć, musisz improwizować i jak najlepiej opanować różne umiejętności! Łącz różne manewry – strzelaj, zadawaj ciosy, blokuj, rozpędzaj się i ROZWALAJ wrogów na kawałki! Walcz w pełnych życia światach. Stawisz czoła przeróżnym wrogom i niebezpieczeństwom, ale dostaniesz też do ręki potężną broń. Odkryjesz tajemnice tej niebezpiecznej galaktyki. Czy zdołasz pokonać groźnego bossa w każdym świecie? Powiększaj swój niszczycielski arsenał o nowe zdolności. Użyj tarczy bąbelkowej, aby odbijać nadciągające pociski, zanim ruszysz dalej! Powal wroga swoim mieczem, a potem roztrzaskaj go wybuchową beczką! Zaczep się swoim hakiem i wykorzystaj strzelbę, żeby go załatwić! Bogaty zestaw manewrów umożliwia opanowanie wielu potężnych kombinacji.