W Górach Iglicowych Chmurnego Lasu, nowym spektakularnym regionie pandorańskich Zachodnich Rubieży, czekają na Ciebie epickie starcia powietrzne. Eksploruj i odkrywaj zupełnie nowe regiony otwartego świata, stworzone specjalnie z myślą o emocjach towarzyszących lataniu na zmorze! - Sabotuj powietrzne konwoje ZPZ dzięki nowym umiejętnościom zmory i zupełnie nowej, montowanej na wierzchowcu broni. - Poznaj żyjący w odosobnieniu klan Na'vi i pomóż jego członkom w walce z nowym zagrożeniem, które pustoszy region Gór Iglicowych. - Zagub się w przestworzach tego nowego, obfitującego w kaniony i jaskinie regionu. Tu nieoczekiwane niebezpieczeństwa czyhają w cieniu.