ATV Drift & Tricks Definitive Edition
DRIFT, TRICKS & FUN!! ATV Drift & Tricks to gra wyścigowa, w której królują QUADY! Gra solowa lub wieloosobowa / 8 trybów: Liga, Próba czasowa, Szybki wyścig, Hot Lap, Król szosy, Złoty Kask, Ostatni na placu boju oraz Łowca. Ścigaj się w serii wyścigów w ciekawych trybach, samemu lub ze znajomym na podzielonym ekranie. Chcesz więcej? Weź udział w wyścigach wieloosobowych online z udziałem 10 graczy, aby przekonać się, kto najlepiej prowadzi pojazd ATV. - Zróżnicowane trasy, które można wielokrotnie pokonywać: pustynie, lasy, góry, jeziora, rzeki i oazy… Przygotuj się na wyjątkowe wrażenia! Naprawdę to wszystko zobaczysz! Szalone ewolucje i driftowanie na maksa: Wyskakuj wysoko w górę podczas ewolucji, które rozwścieczą rywali! Po wylądowaniu czas na szalony drift. Opony ciężko to przeżyją, ale przeciwnicy również!