A.O.T. Wings of Freedom
Międzynarodowy hit anime, „Attack on Titan”, trafia na Xbox One! Gra opowiada o Erenie i jego towarzyszach broni, którzy walczą z tytanami ludożercami. Poczuj się jak postać z serialu i kontroluj przebieg opowieści. Przeżyj historię znaną z anime z kilkoma zaskakującymi zwrotami akcji!