Atomic Heist
Zdobądź atomowy rdzeń i przebij się przez stację kosmiczną opanowaną przez wrogie siły. Rozważnie zarządzaj amunicją. Mądrze wykorzystaj zebrane powerupy. Rdzeń jest nieszczelny, dlatego musisz się spieszyć. W trakcie gry odblokujesz nowe przedmioty i znajdziesz sekrety, które pomogą uciec ze stacji.