Atomic Heart - Digital Artbook
Album cyfrowy Atomic Heart jest też dostępny w ramach Atomic Heart Ultimate Edition. Poznaj bogaty, zadziwiający świat gry Atomic Heart i kulisy jej tworzenia w wyjątkowym cyfrowym albumie. Odkryj niepublikowane wcześniej grafiki – od pierwszych ilustracji i pomysłów graficznych po modele trójwymiarowe i wyjątkowe ujęcia z sesji przechwytywania ruchu, opatrzone szczegółowym komentarzem twórców. Dowiedz się więcej o barwnych postaciach, robotach i stworzeniach z Atomic Heart. Ujrzyj charakterystyczne miejsca z perspektywy twórców i odkryj bogactwo cyfrowego wzornictwa przedstawionego w grze. Dowiedz się, jak powstawały, nawet w tak szczegółowych ujęciach jak komiksy przedstawiające sceny śmierci czy pomysły ikon menu.