Atelier Yumia - Swimsuit Set
Prowadź śledztwo w kostiumach kąpielowych. Zestaw kostiumów kąpielowych dla Yumii, Flammi, Viktora, Isli, Rutgera, Niny i Lenji (po jednym dla każdej postaci, łącznie siedem). Zawartość: - „Waterside Alchemist” Costume for Yumia - „Flying Water Jug” Costume for Flammi - „Super Cute! Beach Memories” Costume for Isla - „Knight's Long-Distance Swimwear” Costume for Viktor - „Ebony Outlaw” Costume for Rutger - „Blooming Heart” Costume for Nina - „Cute Kitty Swimsuit” Costume for Lenja Uwaga: - Kostiumy stają się dostępne po odblokowaniu budynku bazy (base building) i rozmieszczeniu garderoby (Dressing Room). Postać, do której należy kostium, musi też dołączyć do twojej drużyny. - Ten produkt wchodzi w skład „Atelier Yumia Season Pass”. Pamiętaj, że istnieją inne produkty oferujące tę zawartość i że przedmioty te można kupić oddzielnie. Przed dokonaniem zakupu upewnij się, że nie nabywasz posiadanej już zawartości. - Jeśli chcesz kupić przedmioty oddzielnie, pamiętaj, że kostiumy Yumii i Flammi są sprzedawane wyłącznie w zestawie. - Odwiedź oficjalną stronę gry „Atelier Yumia”, aby zapoznać się ze szczegółami.