Atama
Wykorzystaj moce psychiczne w Atama, aby widzieć oczami swoich prześladowców i unikać wykrycia podczas badania przeklętej japońskiej wioski. Nie możesz walczyć; musisz polegać tylko na swoich zdolnościach i sprycie, aby unikać wrogów. Atama to gra stealth horror osadzona w odizolowanej japońskiej wiosce. Pełna diabelskich zagadek i złowrogich stworzeń, z rozgrywką koncentrującą się na widzeniu oczami wrogów, Atama ma na celu dostarczenie świeżego doświadczenia w tym gatunku. Rodzina Kaede zawsze opowiadała jej historie o ekscentrycznej ciotce Noriko. Była przecież przesądną starszą kobietą, mieszkającą tak daleko poza miastem. Bez telefonu, bez Internetu... Kaede znała ją tylko z rzadkich listów... aż przestały przychodzić. Dalsi krewni często się rozstają, ale ostatni list był inny: gorączkowe brednie o „twoim dziedzictwie” i „rodzinnej klątwie”. Co to wszystko mogło znaczyć? Kaede postanawia wsiąść do następnego pociągu do Kisaragi. Do ciotki Noriko. Do koszmaru, którego się nie spodziewała.