ASTRO AQUA KITTY
Koty Aqua Kitty wyruszyły w kosmos w zupełnie nowej grze akcji RPG z elementami strzelanki! Zbierz swoją załogę i wyrusz na wyprawę, żeby zbadać tajemnicze asteroidy wypełnione wodą. Walcz z dziwacznymi wrogami, wydobywaj wspaniałe klejnoty, zdobywaj nowe bronie, instaluj ulepszacze i odblokowuj unikalne umiejętności swojej załogi w miarę zdobywania kolejnych poziomów doświadczenia. Tylko uważaj na grasujące pirackie króliki, które zawsze starają się być pierwsze w zdobywaniu łupów!