Assetto Corsa – dodatek DLC Ferrari 70th Anniversary
Lśniący nowością pakiet DLC Ferrari 70th Anniversary do gry Assetto Corsa zawiera siedem największych czterokołowych legend motoryzacji stworzonych dotychczas przez wybitnego włoskiego producenta. Przygotuj się na jazdę poniższymi modelami... * 1962 250 GTO * 1967 330 P4 * 1967 312/67 * 1984 288 GTO * 2004 F2004 * 2017 812 Superfast * SF70H To nie jest tylko gra. To prawdziwy symulator wyścigów. We współpracy z najbardziej renomowanymi producentami samochodów Assetto Corsa podnosi poprzeczkę w branży symulatorów i kładzie nacisk na realizm jazdy oraz najwyższą wierność każdego aspektu gry. Całość odtworzono z obsesyjną dbałością o najmniejsze szczegóły, w tym o oddanie charakterystycznych właściwości jezdnych i osiągów – wszystko na podstawie autentycznych danych i pomiarów producenta.