Assassin's Creed Valhalla – Edycja Kompletna
Zawartość Edycji Kompletnej: - Podstawowa wersja gry - Duże rozszerzenie „Świt Ragnaröku” - Przepustka sezonowa: 2 rozszerzenia („Gniew druidów” oraz „Oblężenie Paryża”) i 1 zadanie („Legenda o Beowulfie) - Pakiet berserka: pakiety sprzętu, osady i drakkarów oraz zestaw run Graj jako wikińska wojowniczka w tej przygodowej grze akcji rozgrywającej się w średniowiecznej Anglii. Odkrywaj dynamiczny otwarty świat, najeżdżaj wrogów i rozwijaj swoją osadę, aby zasłużyć sobie na miejsce wśród bogów w Walhalli... ZBUDUJ SWOJĄ WIKIŃSKĄ LEGENDĘ Wciel się w Eivor, potężną wikińską najeźdźczynię, i poprowadź swój klan. Zaawansowana mechanika RPG pozwala ci wpływać na otaczający świat. Każdy dokonywany wybór – od sojuszy politycznych oraz strategii bitewnych po dialogi i postępy wyposażenia – pozwoli ci torować sobie drogę ku chwale! EKSPLORUJ ŚREDNIOWIECZNY ŚWIAT Żegluj od lodowego wybrzeża Norwegii po bujne królestwa Anglii. Przemierzaj ogromny otwarty świat, poluj na legendarne bestie i ujawnij sekrety targanej konfliktami krainy. POZNAJ BRUTALNĄ WALKĘ Uwolnij bezwzględny styl walki wikińskich wojowników, dzierż dwa topory, miecze, a także tarcze przeciwko zaciekłym, bezwzględnym wrogom. Wybierz własną taktykę i odcinaj kończyny przeciwnikom w walce w zwarciu, naszpikuj ich strzałami albo zabij ukrytym ostrzem. ROZWIŃ SWOJĄ OSADĘ Wznoś i ulepszaj budowle pozwalające na szczegółową personalizację – koszary, kuźnie, warsztaty tatuażu i inne. Werbuj nowych członków do swego klanu i dopasuj wikińską przygodę do siebie.