Assassin's Creed Syndicate - Kuba Rozpruwacz
Whitechapel, rok 1888, ‘Jesień Grozy’. Dwadzieścia lat po tym, jak Evie i Jacob wydarli Londyn ze szponów Templariuszy, miasto nawiedza plaga zbrodni, której nie jest w stanie zatrzymać Scotland Yard. Plastyczne opisy morderstw zamieszczane w lokalnej prasie napędzają histerię tłumów, z którą władze nie mogą sobie poradzić. Szokujący swymi uczynkami świat, zbrodniarz znany jako Kuba Rozpruwacz, staje się pierwszym w historii seryjnym zabójcą. W powietrzu wisi prawdziwa groza... - Zagraj jako Mistrzyni Asasynów, która powraca do Londynu po niemal 20 latach spędzonych w szeregach hinduskiego Bractwa. Nowe umiejętności, które poznała w Indiach, pozwolą jej zmierzyć się z londyńskim potworem. - Poznaj człowieka o nerwach ze stali - Kubę Rozpruwacza, mordercę, który wyruszając na swoją zbrodniczą krucjatę, przekracza wszelkie granice obłędu i zagraża istnieniu Bractwa.