As Far As The Eye
As Far As The Eye to turowa gra typu city builder, w której kierujesz plemieniem nomadów. Rozpocznij proceduralnie generowaną wyprawę i wędruj od postoju do postoju, aż dotrzesz do Oka. Wciel się w rolę wiatru, który prowadzi plemię Patrzaków do centrum świata. Będziesz zarządzać zasobami, budynkami i życiem tych stworzeń. Pomóż im rozwijać się dzięki rolnictwu, rzemiosłu oraz badaniom naukowym i mistycznym, zanim wszystko zaleje woda. Pamiętaj jednak, że musisz z uwagą doglądać każdego aspektu funkcjonowania plemienia, zapewnić wszystkim pożywienie i zadbać, żeby nie zaskoczyła ich powódź. "Przebudź się, Zefirze, i nabierz mocy! Czas poprowadzić do mnie Patrzaki porozrzucane po całym świecie. Nie martw się, rozpoznają cię, jak tylko poczują na twarzach twoje tchnienie i zobaczą, jak unoszą się na wietrze ich wełniane szaty. Pojmą, co się dzieje, bo czekają na ciebie. Dotknij z czułością ich stóp, poprowadź ich ciała, podnieś je na duchu. Rozbudź w ich sercach nadzieję i wytrwałość. Nie żałuj podmuchów wiatru. To dzięki nim zrozumieją, że choć droga jest długa, nie mogą zawrócić, bo idą do mnie – do Oka."