Arcade Spirits
Co gdyby nigdy nie doszło do kryzysu gier komputerowych w 1983 roku? Tocząca się w 20XX r. Arcade Spirits to powieść wizualna z elementami komedii romantycznej osadzona w świecie, w którym salony gier wciąż cieszą się popularnością. Wcielasz się w postać o burzliwej historii zatrudnienia, która zaczyna pracę w Funplex: popularnym salonie gier, którego pracownicy są równie ekscentryczni co klienci.