APFTU
Wielowątkowa przygoda rozgrywająca się na przestrzeni ostatnich 21 dni umierającego miasta. Każda decyzja wpływa na Twoje otoczenie i losy metropolii. Ale uwaga: zegar tyka, a mieszkańcy miasta żyją własnym życiem. Rozmawiaj z rozmaitymi postaciami – od przeraźliwych polityków po uzależnionych od papierosów młodocianych anarchistów. Pracuj jako handlarz, nawiązuj znajomości, swobodnie eksploruj miasto i zajmij miejsce w jego hierarchii. Łącząc głęboką fabułę z niecodzienną strukturą i lovecraftowskimi akcentami, A Place for the Unwilling opowiada ciekawą historię, w której wybory gracza naprawdę się liczą, osadzoną w dickensowskim świecie pełnym barwnych postaci i nadprzyrodzonych koszmarów.