Anodyne
Anodyne to gra nawiązująca do przygodówek z platform 16-bitowych. Gracz wciela się w postać Younga podróżującego przez fantastyczny świat podświadomości. Daj się porwać nastrojowej ścieżce dźwiękowej i odkryj różnorodny świat pełen natury, miast i całkowicie abstrakcyjnych miejsc, rozwiązując po drodze zagadki i pokonując przeciwników... miotłą! Wyrusz w długą i wspaniałą podróż zainspirowaną przygodówkami z platform 16-bitowych. Wejdź do podświadomości Younga i odkryj ogromny świat gry kryjący wiele niecodziennych, pełnych wyzwań i ciekawych lochów.