Angel Engine
Uwięź anioła. Splądruj Niebo. W odległej, dystopijnej przyszłości Inicjatywa Angel Engine pozostaje ostatnią nadzieją ludzkości. Zamknięty w sali operacyjnej, przeprowadzaj zabiegi na pogrążonych w śpiączce obiektach testowych i módl się, by ujść z tego życiem. PRZYSZŁOŚĆ PRZESIĄKNIĘTA GRZECHEM Angel Engine to horrorowy symulator chirurgii, odkrywający zaginiony rozdział serii Angel Engine. Nuklearny ogień dawno temu spalił niebo, pozostawiając świat pogrążony w chaosie. Lecz Druga Wieża Babel wciąż stoi. Dołącz do zespołu naukowców próbujących ocalić ludzkość przed potępieniem. Pamiętaj jednak: nie ma tu bohaterów.