American Arcadia
Witaj w Arcadii! To retrofuturystyczna metropolia z lat 70., w której wszyscy żyją w luksusie… nie mając pojęcia, że są oglądani 24 godziny na dobę! Arcadia nie jest zwykłym miastem, a najpopularniejszym reality show na świecie, w którym za spadek popularności czeka uczestników najwyższa kara: śmierć. Dla przeciętniaka o nudnym życiu, jakim jest Trevor Hills, może to oznaczać kłopoty, na całe szczęście jednak pomaga mu tajemniczy głos, który poprowadzi go przez kulisy programu „American Arcadia” ku wolności. Czy Trevor powinien mu zaufać? Może to kolejna sztuczka, mająca podnieść oglądalność? American Arcadia łączy dwa style rozgrywki – platformówkę 2,5D i łamigłówkę z perspektywy pierwszej osoby – by w emocjonujący sposób przedstawić wyjątkową historię. Odkryj prawdę i ucieknij z życiem w grze American Arcadia! UCIEKNIJ Z TRANSMITOWANEJ NA ŻYWO UTOPII Z LAT 70. Ta fascynująca historia zostanie przedstawiona jako film dokumentalny, w którym różne postacie udzielają wywiadów i są przesłuchiwane przez policję. DWA RODZAJE ROZGRYWKI W JEDNEJ GRZE American Arcadia pozwala ci kontrolować dwie postacie w zupełnie różnych środowiskach i stylach rozgrywki: gra akcji typu side-scroller 2,5D z elementami platformówki, zapierającymi dech pościgami, skradaniem i zagadkami oraz gra 3D z widokiem z perspektywy pierwszej osoby z hakowaniem, eksploracją, skradaniem i dalszymi zagadkami. IMPONUJĄCA OBSADA DUBBINGOWA Postaciom w American Arcadia głosu użyczają między innymi Yuri Lowenthal (Spider-Man 1 i 2, Prince of Persia: Piaski czasu, Call of the Sea), Krizia Bajos (Cyberpunk 2077, League of Legends) i Cissy Jones (Firewatch, Life is Strange, Call of the Sea).