Alveole
Alveole to minimalistyczna układanka, w której gracz musi zrozumieć, jak biegać i dlaczego to robi? Alveole to krótki eksperymentalny projekt, który bada możliwości gracza w ograniczonym środowisku, w którym istnieje tylko jedna mechanika gry, podniesiona do poziomu absolutnego.