Aleesha's Tower
Młoda kobieta o imieniu Aleesha została ścigana i zabita pod zarzutem czarów. Po latach powraca, by zemścić się na całej ludzkości… a to od Ciebie zależy, czy uda się ją powstrzymać! Aleesha's Tower to platformówka akcji inspirowana klasykami gier zręcznościowych z lat 80. i 90. W grze wcielasz się w wojownika i musisz powstrzymać złowrogą hordę stworzoną przez Aleeshę przed zniszczeniem całej ludzkości. Przejdź przez 6 różnych scenariuszy, z których każdy kończy się walką z unikalnym bossem. Oprócz swojego wiernego miecza i tarczy po drodze znajdziesz różne dodatkowe bronie, które pomogą ci ukończyć twoją podróż.