Alchemist: The Potion Monger
Alchemist: The Potion Monger to symulator alchemika, w którym stworzysz swój własny dom-laboratorium, a następnie wyjdziesz na świat, by eksplorować, zbierać składniki, walczyć oraz budować relacje z okolicznymi mieszkańcami. Zostań uczniem alchemicznego rzemiosła w świecie antropomorficznych zwierząt! Wybierz "rasę" bohatera z dostępnych rodzajów milusińskich. Weź pod uwagę ich mocne i słabe strony ale przede wszystkim kieruj się swoim własnym gustem! a następnie rozpocznij swoją alchemiczną przygodę! TWÓRZ MIKSTURY Korzystaj z różnych alchemicznych narzędzi (i nie tylko… demoniczne ołtarze, woda święcona, piaski czasu i wiele innych będą do twojej dyspozycji, jeśli tylko uda ci się je zdobyć) by przetwarzać składniki. Potem włóż je do kotła i zacznij warzyć mikstury! SPRZEDAWAJ SWOJE WYROBY Mieszkańcy miasta oraz wsi mają swoje potrzeby, a czy może być coś czego nie zaspokoi odpowiednio przygotowana mikstura? Daj im to czego oczekują i stań się najbogatszym alchemikiem wszechczasów! UŻYWAJ ICH! Podczas swoich eskapad możesz potrzebować leczenia, olbrzymiej siły, szalenie wysokich skoków, lub nawet możliwości latania - świat jest pełen niespodzianek... Dla sprawnego alchemika Nie ma jednak rzeczy niemożliwych! Każdą miksturę możesz wypić lub rzucić w celu wywołania określonego efektu. Podkładaj ogień, spraw by zwierzęta i mieszkańcy wyspy wylatywali w powietrze, lub zmuś całe miasto do wymiotów! Czyń swoimi wywarami dobro, zło lub po prostu się baw - cały świat jest twoją piaskownicą. EKSPLORUJ Opuść swoją ciepłą i przytulną chatkę, odkryj alchemiczne aspekty, poznaj wiele charakterystycznych postaci i zbieraj składniki do swoich mikstur. Zdobywaj harcerskie odznaki, ukończ związane z nimi wyzwania i zdobądź nowe umiejętności. Naucz się zbierać zatrute rośliny, stań się wirtuozem handlu, wpadaj w bitewny szał i wiele więcej… ODKRYWAJ ALCHEMICZNE ASPEKTY Każdy składnik, który podniesiesz, zawiera w sobie alchemiczne aspekty. By je odkryć będziesz potrzebował pomocy swoich zwierzaków.