Alchemist Simulator
Wciel się w rolę początkującego adepta sztuk alchemicznych, przejmując pracownię swojego słynnego krewnego. Czy kiedykolwiek dorównasz jego legendzie? Podejmij wyzwanie, by zostać najsłynniejszym alchemikiem w dziejach! Od twoich decyzji zależy cała przyszła sława i kariera. Zgłębiaj sekretny świat alchemii! Dzięki Alchemist Simulator możesz na własnej skórze odczuć dreszcz ekscytacji związany ze światem magicznych składników (smocze jajo - co by z nim zrobić?), zaklęciami, odkrywaniem pradawnych receptur. Uwarzysz eliksir miłości czy truciznę? Dotyk Midasa? Odkryj niezwykły świat pełen pradawnych, zapomnianych receptur i składników. Eksperymentuj. Bądź cierpliwy i głodny wiedzy. Na szczęście nie jesteś sam - twój niezwykły mentor pomoże Ci zgłębić nieznane dotąd arkana wiedzy i sztuki alchemicznej! Stawką jest twoja wieczna chwała, złoto i… wiedza!