AirportSim
AirportSim to chwalony przez pracowników lotnisk za wierność, zaawansowany symulator obsługi naziemnej z realistyczną grafiką i zadaniami, licencjonowanymi samolotami oraz pojazdami, a także prawdziwymi lotniskami z aktualizowaną w czasie rzeczywistym pogodą dzięki danym systemu METAR. Ciesz się rozmaitymi misjami w pojedynkę lub z przyjaciółmi – to niezapomniane przeżycie. Jest tyle do zrobienia! Wykonuj liczne, precyzyjnie odtworzone zadania obsługi naziemnej, które powstały na bazie udokumentowanej wiedzy i wywiadów z pracownikami lotnisk: – „Follow Me”, czyli wskazywanie drogi samolotom – sygnalizowanie – zabezpieczanie statków powietrznych – podłączanie GPU – tankowanie – obsługa bagażu – sterowanie rękawami lotniczymi – catering… – i nie tylko. Prawdziwe lotniska Baw się na czterech wiernie odwzorowanych lotniskach, które sami sfotografowaliśmy i oddaliśmy w grze. Rozkład, miejsca postojowe, granice i numery bram – wszystko zgadza się z rzeczywistością, więc możesz podążać prawdziwymi ścieżkami lotniskowymi! Tryby gry W AirportSim masz do wyboru wiele trybów gry: – Scenariusz: rozgrywka opierająca się na obsłudze dużej liczby przelotów. Pogoda jest narzucona, a zadania musisz wykonać w odpowiedniej kolejności. – Wyzwanie: myślisz, że poradzisz sobie z każdą sytuacją na lotnisku? Sprawdź swoje umiejętności i wejdź na szczyt rankingu! – Współpraca: razem można osiągnąć więcej i lepiej się bawić. Zaproś znajomych i wspólnie cieszcie się przygodą na jednym z ruchliwych lotnisk. – Swobodna rozgrywka: tutaj nie ma żadnych zasad. Odkrywaj lotniska we własnym tempie i rób, co tylko chcesz. Możesz zabrać się do pracy lub poobserwować samoloty, wszystko zależy od ciebie!