Ah, Love! Bundle
Nowa, piękna gra o miłości! W tej układance musisz zamieniać kafelki, aby pośrednio kontrolować serca, które zbliżają się do siebie, dopóki nie zostaną zablokowane przez ścianę. Pomóż sercom umówić się na randkę!