Agent Fall
Infiltruj i niszcz w strzelance typu side-scrolling! W tajnej bazie wojskowej na pustyni wykryto dziwną aktywność wrogich jednostek, a do Ciebie należy zbadanie tej sprawy! Agent Fall to retro strzelanka typu side-scrolling na rozległych etapach platformowych, od pustynnych piasków i hangarów odrzutowców na powierzchni po tajemnicze podziemne laboratoria i kanały wodne. Wybierz jednego z 4 agentów i zinfiltruj bazę w operacji w stylu „znajdź i zniszcz”, w której otrzymujesz ostateczną licencję na zabijanie. Zmierz się z wrogimi żołnierzami, biegaj, skacz, wspinaj się po drabinach i wykorzystuj otoczenie na swoją korzyść. Strategicznie skaluj platformy, aby zdobyć przewagę, strzelaj w dowolnym kierunku, rzucaj granatami lub detonuj beczki z paliwem, aby zneutralizować wrogów, a następnie skontaktuj się ze swoim zespołem, śledząc historię szpiegowską w dialogach z niezapomnianymi postaciami. Wykonuj misje solo lub połącz siły ze znajomym w lokalnym trybie kooperacji!