Aery - Stone Age
W Aery - Stone Age wcielasz się w małego latającego ducha, który obserwuje ewolucję ludzkości w jej wczesnych stadiach. Odkryjesz dawno zapomnianą krainę z pięknym otoczeniem i będziesz mógł cieszyć się uczuciem latania podczas eksploracji całego świata pełnego piękna i małych tajemnic. W każdym obszarze świata musisz znaleźć pewną liczbę odłamków pamięci, aby zapamiętać ścieżkę prowadzącą do celu i rozwijać fabułę. Po znalezieniu wszystkich odłamków pamięci możesz swobodnie eksplorować kolejny obszar.