Aery - Midnight Hour
W grze Aery - Midnight Hour wcielasz się w małego ptaszka, który po usłyszeniu opowieści Draculi wyrusza w podróż na diabelską imprezę Halloween. Ciesz się swoją podróżą jako mały ptaszek i ciesz się uczuciem latania podczas odkrywania całego świata wypełnionego pięknymi i przerażającymi małymi tajemnicami. W każdym obszarze świata musisz znaleźć pewną liczbę odłamków pamięci, aby zapamiętać ścieżkę prowadzącą do celu i postępować zgodnie z fabułą. Po znalezieniu wszystkich odłamków pamięci możesz swobodnie eksplorować następny obszar.