Aery - Heaven & Hell
Aery – Heaven & Hell to oparta na fabule trójwymiarowa gra eksploracyjna, w której sterujesz latającą boską istotą w jej abstrakcyjnej podróży przez pasje i lęki rasy ludzkiej. W swojej przygodzie, aby dowiedzieć się więcej o ludziach, przejdziesz przez wiele osobistych niebios i piekieł niektórych osób. Gra jest spokojnym, filozoficznym i relaksującym doświadczeniem i oferuje interesującą meta-historię, uczucie latania i przyjemną, pozbawioną przemocy rozgrywkę, aby zrelaksować się po dniu pełnym stresu i kłopotów.