Aery - Dreamscape
W Aery - Dreamscape wcielasz się w ptasiego ducha, który może wejść do umysłów innych ludzi, aby zgłębić ich myśli, sekrety i wyobraźnię. Każda osoba ma swój wyimaginowany świat, a każdy świat reprezentuje myśli, lęki i ambicje tej osoby w interesujący i przeważnie abstrakcyjny sposób. W wyimaginowanym świecie musisz znaleźć pewną ilość fragmentów pamięci, aby przejść dalej z historią i dowiedzieć się więcej o danej osobie. Po znalezieniu wszystkich odłamków pamięci możesz ponownie opuścić świat i poszukać kolejnego umysłu, który chcesz zbadać. Dlatego każdy świat wyobraźni działa jak osobna mała historia z własnym tematem, elementami projektu i przeszkodami. Poczuj uczucie latania, zanurz się w pięknych i klimatycznych krajobrazach i ciesz się wyjątkową fabułą gry, poznając po drodze wiele ciekawych ludzi.