Aery - A New Frontier
Aery – A new Frontier to oparta na fabule gra eksploracyjna w 3D, w której sterujesz ptasim stworzeniem w kosmosie i na odległych planetach. Możesz obserwować, jak ludzkość powoli ewoluuje, zamieszkuje nowe planety i odkrywa tajemnice galaktyki. W miarę postępów w historii będziesz mógł zobaczyć różne etapy, na których ludzkość znajdowała się w każdym stanie swojej ewolucji. Sama historia opowiada o różnych wydarzeniach i kamieniach milowych, które zostały osiągnięte, a także o różnych wydarzeniach pomiędzy nimi. Możesz dosłownie przelecieć przez przestrzeń i czas oraz różne etapy rozwoju człowieka. Śledź ciekawą historię w cudownym, spokojnym świecie Sci-Fi i jednocześnie ciesz się szybkością latania. Ta oparta na fabule gra nie zawiera przemocy, dzięki czemu możesz cieszyć się intuicyjną i relaksującą rozgrywką na 8 gigantycznych różnych etapach, które czekają na odkrycie.