AereA
Świat Cię potrzebuje! AereA to utrzymana w tematyce muzycznej gra RPG akcji, w której wcielasz się w postać jednego z uczniów Wielkiego Maestro Guido i odkrywasz Aezir – unoszącą się w powietrzu wyspę rozbitą na kawałki. Twoim zadaniem jest znaleźć i odzyskać dziewięć pierwotnych instrumentów, aby przywrócić równowagę i pokój na świecie. Musisz przemierzyć wszystkie części rozproszonych wysp, wypełniać zadania, rozwiązywać zagadki, walczyć z bossami i odkryć prawdę. Czy uda Ci się odzyskać dziewięć pierwotnych instrumentów?