Achtung! Cthulhu Tactics
Zmierz się z przerażającym terrorem nazistów i walcz z nieśmiertelnym złem w Achtung! Cthulhu Tactics – turowej grze strategicznej osadzonej w nagradzanym świecie Achtung! Cthulhu. Twoja drużyna, prowadzona przez Erica „Badgera” Harrisa, musi walczyć na tyłach wroga pośród zawieruchy drugiej wojny światowej. Wróg ma przewagę liczebną, macie za mało broni i stajecie przeciwko złu o mitycznych rozmiarach – bitwa właśnie się rozpoczęła. - DYNAMICZNA WALKA TAKTYCZNA: kontroluj oddział sprzymierzonych bohaterów podczas dynamicznych i nowatorskich turowych bitew naziemnych. - DZIWNA WOJNA ŚWIATOWA: zgłębiaj świat Achtung! Cthulhu, który jest połączeniem Lovercrafta i drugiej wojny światowej. Znajdziesz tutaj mitycznych przeciwników i kampanię fabularną stworzoną przez Johna Houlihana, która jest bezpośrednio związana z historią opowiedzianą w planszowym odpowiedniku gry. - ŚWIATŁO KONTRA MROK: Zmierz się z bezwzględnymi shoggothami i innymi niebywałymi stworami, a także okiełznaj pradawne światło, próbując ocalić ludzkość. - WALCZ nieustępliwie w każdej misji, od cichego zwiadu po otwartą i nieograniczoną strzelaninę, aby krzyżować plany wrogów i ujawnić ogrom zła, którego chcą się dopuścić. - NOWATORSKIE SYSTEMY GRY pracują w tle, pozwalając ci rozwinąć swój własny styl i nabrać rozmachu w boju, jednak jeśli doświadczysz zbyt wielu okropieństw, szkody na twojej psychice mogą ci się dać we znaki w środku walki! - STWÓRZ SWOJĄ DRUŻYNĘ: postacie mają unikalne umiejętności, które można odblokowywać i rozwijać na różne sposoby, oraz bronie, których modyfikacja da ci przewagę w walce. - WCIĄGAJĄCA OPOWIEŚĆ: Oparta na grach i książkach autorstwa Modiphius Entertainment gra Achtung! Cthulhu to niesamowicie wciągająca fabuła, od której nie będziesz w stanie się oderwać.