Abyssus - Brineguard Pack
Hełm: Niszczyciel Twoja uwaga skupia się tylko na jednym: ofierze. Cała reszta jest drugorzędna. Kombinezon: Niszczyciel Ten pancerz, inspirowany globalną wojną oraz pradawną zbroją, zmiecie wszystko na swojej drodze. Niepowstrzymany, destrukcyjny, bezlitosny – prawdziwe oblicze Niszczyciela. Emotka: Lojalność wobec firmy Utoruj sobie drogę, sięgnij po zdobycze i pozwól towarzyszom zasalutować na cześć flagi. Ramka: Gwardia Solankowa Chwyć za ster i ruszaj ku otchłani! Podwodny świat nie ujawnił jeszcze wszystkich swoich tajemnic, a ty masz solankę do zebrania. UWAGA: Niniejsze przedmioty stanowią aktualizację o charakterze kosmetycznym mającą na celu wesprzeć twórców. Wszelkie aktualizacje funkcji i zawartości Abyssus będą bezpłatne dla wszystkich posiadaczy gry.