Aaero2 : pakiet muzyczny Arcade Paradise
Przygotuj się na podbicie nowych, ekscytujących wyzwań w Aaero2. Czekają na ciebie starcia z kolosalnymi stworzeniami, obcymi oraz robotami w pięknych środowiskach zainspirowanych neonowym światem Arcade Paradise. Doświadcz napływu adrenaliny kultowego utworu tytułowego „Arcade Paradise” Ivara & The Horde, rytmicznego rave’u „Joystick” autorstwa Kierona Peppera oraz ujmującego „Euphoria” od Bena Pickersgilla! Dzięki Black Razor Records każda podróż zamienia się w soniczną przejażdżkę kolejką górską, która pobudza serce do szybkiego bicia w rytm muzyki.