HELLCARD
Hellcard jest kooperacyjną grą karcianą, roguelikem i deckbuilderem w jednym, z trybem Singleplayer lub dla wielu graczy. Akcja toczy się w papierowych podziemiach znanych z Book of Demons, jednak tym razem gra oparta jest na budowaniu talii kart i na dynamicznych turowych potyczkach. Tym, co wyróżnia HELLCARD od innych gier tego typu, jak Slay the Spire, jest to, że umieszczenie potworów na planszy ma znaczenie – możesz je wykorzystać na swoją korzyść. W HELLCARD planujemy dodać tryb dla wielu graczy, dzięki czemu do 3 bohaterów będzie mogło razem stawić czoła hordom Arcydemona. Udaj się do podziemi w pojedynkę, zrekrutuj kompanów sterowanych przez komputer lub dołącz do grupy (nie)znajomych w walce z siłami zła. Brzmi ciekawie? W takim razie dodaj Hellcard na listę życzeń Steam już dziś. Wolisz poczekać? Nie czujesz, żeby to był Twój typ gry? Nic nie szkodzi – mimo wszystko zachęcamy Cię do dodania gry na listę życzeń. Kto wie, może jeszcze zmienisz zdanie! O serii Return 2 Games Return 2 Games to seria nowatorskich gier mid-core, inspirowanych złotą erą gier PC. Każda gra z serii R2G jest hołdem dla poszczególnych, kultowych już, gier z lat 90, jest ponownym opowiedzeniem historii dla graczy starych i młodych, używając w tym celu nowoczesnych środków przekazu i nowatorskich, często uproszczonych mechanik rozgrywki. HELLCARD zrodził się z pomysłu na nowy tryb gry do Book of Demons (pierwszej gry z serii R2G), jednak szybko uświadomiliśmy sobie, że byłoby to dużo większe przedsięwzięcie i postanowiliśmy stworzyć z tego oddzielną grę, samodzielny spin-off. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Return 2 Games lub wesprzeć nas, odwiedź stronę Supporter Pack. Po wydaniu gry, HELLCARD będzie częścią tego zestawu.