A YEAR OF SPRINGS
Trzy historie kobiet, Haru, Eriki i Manami, w A YEAR OF SPRINGS – trylogia powieści wizualnych o trzech przyjaciółkach próbujących odnaleźć się wśród miłości, relacji i potrzebie przynależności. W historii ONE NIGHT, HOT SPRINGS odwiedzisz gorące źródła z Haru, młodą i niespokojną transkobietą, która chce po prostu cieszyć się wycieczką z Manami, ale też nie chce sprawiać żadnych problemów. W LAST DAY OF SPRING spędzisz tydzień w roli Eriki o dobrych intencjach i przeszłości pełnej pakowania się w kłopoty, która napotyka więcej problemów, niż oczekiwano, próbując zaplanować dzień w spa dla Haru. Z kolei w SPRING LEAVES NO FLOWERS pomożesz wygodnej studentce Manami przemyśleć znaczenie przyjaźni i romansu, gdy spędza dzień z Haru, Eriką i swoim chłopakiem. Cechy: - Trzy powieści wizualne z wieloma zakończeniami - Zupełnie nowy epilog, ekskluzywny dla trylogii - Delikatna, słodka warstwa graficzna z relaksującą, oryginalną ścieżką dźwiękową - Odtwarzacz muzyczny, galeria CG i inne dodatki Ostrzeżenie dotyczące treści: W tej trylogi porusza się problemy dotykające ludzi o różnych płciach i orientacjach seksualnych. Jest to temat, który może być drażliwy i osobisty.