A Walk in the Dark
W tej platformowej grze akcji grasz jako kot przebiegających w świecie dark fantasy. Można będzie bieganie, skakanie i przesuwne z płynną i precyzyjną kontrole mające na celu, że poczujesz się jak kot. Ale to nie będzie łatwe. W ciemności nigdy nie wiesz co kryje się w cieniu.