A Pretty Odd Bunny
A Pretty Odd Bunny to skradanka platformowa o króliczku który lubi jeść świnie. Grasz jako czerwonooki królik któremu musisz pomóc dotrzeć do prosiaka znajdującego się na końcu każdego poziomu tak by inne króliczki Cie nie zauważyły. Znajdź właściwą ścieżkę przez poziomy, tak by inne króliki cię nie zobaczyły. Nie akceptują twoich wyborów żywieniowych i będą próbować cię powstrzymać za wszelką cenę, jeśli zobaczą twoje zamiary. Spaceruj, biegaj i wskakuj do kolorowego, ale niebezpiecznego świata pełnego pięknej grafiki i płynnych animacji. Stworzone klatka po klatce z miłością i pasją. Przeglądaj ponad 80 poziomów w 4 unikalnych światach, zbieraj ukryte monety, odblokowuj dodatkowe wyzwania z uroczymi postaciami, krwawą akcją, krwią i wieloma odciętymi głowami świń. DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ JUŻ TERAZ! Bądz pierwszym, który zagra w grę w momencie premiery. Jeśli dalej to czytasz, życzę Ci szczęśliwego dnia pełnego boczku! Całusy!