Klasyczna gra wyścigowa powraca — z ulepszonym sterowaniem i osiągnięciami! Zasiądź za sterami ścigacza i pędź nad płonącymi jeziorami metanu, unikaj ataków Ludzi Pustyni, mknij przez tunele antygrawitacyjne i nie tylko w emocjonującym starciu na śmierć i życie do samej mety.