8-Bit Adventures 2
8-Bit Adventures 2 zawiera wszystko co kochacie w klasycznych JRPG-ach. Dojrzała angażująca historia; postaci z którymi łatwo się utożsamić i polubić je; strategiczna, turowa walka; szeroka gama opcji dostosowania party; wpadająca w ucho ścieżka dźwiękowa oraz duży świat w klimatach fantastyki przemierzany statkiem powietrznym, powołany do życia za sprawą inspirowanej erą 8-bitową, tętniącej życiem grafiki. Kiedy źle potraktowane dziecko o niewyobrażalnej mocy zaczyna grozić ingenerencją w dotychczasowy porządek świata, zaginięcie bohatera rozpoczyna wielką przygodę – będącą jednocześnie walką o przetrwanie. Mimo iż jest to sequel nic nie stoi na przeszkodzie by w pełni cieszyć się tym zupełnie nowym JRPG-owym doświadczeniem!